رفتن به محتوای اصلی

تاسیسات ساختمانی شمال

09119306636
بهترین لوله کشی در رشت

بهترین لوله کشی در رشت

سپاس از نظرات شما در تاسیسات شمال سرویس رشت

لوله کشی در رشت

بهترین لوله کشی در رشت از فعالیت های متداول شمال سرویس می باشد که با بهترین کیفیت و بالاترین دقت انجام می شود تمامی اعضای گروه دارای مهارت و از تجربه بالایی برخوردار هستند. در صورت نیاز با مرکز شمال سرویس تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب اقدام پذیرد و از خسارت های احتمالی بیشتر جلوگیری شود.برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:لوله و لوله کشی در تاسیسات

لوله های مسی

از لوله های مسی برای لوله کشی تاسیسات آب سرد و آب گرم،لوله کشی گاز و دیگر تاسیسات گرمایی و سرمایی استفاده می شود.چون مقاومت کششی مس بالا است بنابراین لوله ها را می توان با جداره ی نازک تهیه کرد که باعث سبک وزنی لوله ها و کاهش هزینه ی ساخت می گردد.

انواع لوله های مسی

1-لوله های که در لوله کشی آب سرد و گرم و گاز و گاز های طبی مورد استفاده اند.

2-لوله هایی که در سیستم های تهویه مطبوع و تبرید نوع ACR به کار می روند.

لوله های پلی مری

تا دهه 1970 ارزش کاربرد لوله های پلی مری در سیستم های تاسیسات مکانیکی کاملا ناشناخته بود و غالبا از لوله های فولادی سیاه،گالوانیزه و یا مسی استفاده می شد.اما خوردگی فلز از داخل و خارج در شرایط نامساعد و تغییر کیفیت آب در اثر واکنش های شیمیایی و گرفتگی لوله های فلزی متخصصین را بر آن داشت که به پلی مر ها توجه بیشتری نشان دهند و در ساخت لوله ها از پلی مر هایی نظیر پلی اتیلن استفاده نمایند.

انواع لوله های پلیمری

1-لوله های پلی اتیلن مشبک شده

2-لوله های پلی اتیلنی چند لایه

3-لوله های پلی پروپیلنی

محاسبه لوله کشی آب آشامیدنی

هدف از محاسبه لوله کشی یا به عبارت عام تر آب مصرفی به همه مصرف کننده ها برسد و توزیع آب بین مصرف کننده ها متعادل باشد.برای رسیدن به این هدف موارد زیر ضروری است.

1-تعیین مقدار آب مصرفی

2-تعیین قطر لوله های فرعی

3-تعیین قطر لوله اصلی ساختمان

4-تعیین قطر کنتور

برای به دست آوردن اطلاعات به سایت تخصصی زیر رجوع کنید https://sakhtemanonline.com/category/mechanical-installations-articles/

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
100
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
برگشت به بالا