رفتن به محتوای اصلی

تاسیسات ساختمانی شمال

09119306636

تصفیه آب خانگی وصنعتی شمال در رشت

سپاس از نظرات شما در تاسیسات شمال سرویس رشت

تصفیه آب خانگی و صنعتی شمال در رشت

تاسیسات شمال آماده ارائه کلیه خدمات تصفیه آب خانگی و صنعتی به شما عزیران در سطح رشت و حومه می باشد.تمامی اعضای گروه دارای مهارت و از تجربه بالایی برخوردار هستند.در ادامه شما مخاطبین را با مزایای تصفیه آب آشنا می کنیم.

آب

آب ماده ای است که حیات بدون آن میسر نیست.به نحوی که همه تمدن های بزرگ در کنار رودهای بزرگ ظاهر شده اند.

منشا حدود 80 درصد بیماری های انسان از آب ناسالم است.برخی از وظایف آب در بدن انسان شامل حفظ تعادل شیمیایی و فیزیکی بدن است.

رساندن اکسیژن و مواد غذایی به سلول ها ،دفع مواد سمی حاصل از سوخت و ساز بدن،عملکرد صحیح کلیه ها،مجاری ادراری و روده ها،نرمی مفاصل،عضلات و ماهیچه ها،حفظ انعطاف بدن،نرم و مرطوب کردن پوست می باشد.

تصفیه آب

تصفیه کردن آب در زندگی انسان ها قدمتی چند هزار ساله دارد.اولین نشانه های تصفیه آب توسط انسان به حدود 2000 سال قبل از میلاد در یونان باستان و هندوستان باز می گردد. در آن زمان انسان دریافت به وسیله عبور دادن آب از میان شن،سنگ ریزه و جوشاندن آب می توان تا حد زیادی طعم آب را بهبود بخشید. 

استفاده از دستگاه تصفیه آب

افزایش سلامتی

حذف کلر

حذف نیترات و مواد سمی

حفاظت از محیط زیست

حذف زنگار

حذف مواد معدنی

حذف سدیم

حذف باکتری و انگل

مزه آب تصفیه شده

مزه آب تصفیه شده سیستم اسمز معکوس بستگی به میزان آلودگی های آب ورودی دارد. این سیستم حدود 95 درصد املاح را حذف می کند.اگر آب مزه تلخ تندی داشته باشد این نشانگر کاهش بیش از حد املاح بوده و میزان آن باید توسط شیر تنظیم TDS موجود بر روی دستگاه یا فیلتر مینرال افزایش یابد.

ناخالصی های موجود در آب

املاح و مواد معلق،گاز های محلول و میکرو ارگانیسم ها (قارچ،باکتری،ویروس،انگل و غیره)

کلر دوست خطرناک انسان

استفاده از کلر در آب آشامیدنی،باعث از بین رفتن میکرو ارگانیسم های بیماری زا و خطرناک در آب می شود.این فرایند به دلیل ارزان بودن،امروزه یکی از متداول ترین روشهای گندزدایی آب در دنیا است.همچنین کلر دارای اثر باقیمانده در آب است که باعث سالم ماندن آب در شبکه لوله کشی و در برابر آلودگی های ثانویه می شود.

 

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
برگشت به بالا