رفتن به محتوای اصلی

تاسیسات ساختمانی شمال

09119306636
تعمیر اجاق گاز در رشت

تعمیر اجاق گاز در رشت

تعمیر اجاق گاز در رشت

تعمیر اجاق گاز در رشت از فعالیت های متداول شمال سرویس می باشد که با بهترین کیفیت و بالاترین دقت انجام می شود تمامی اعضای گروه دارای مهارت و از تجربه بالایی برخوردار هستند.در ادامه این عنوان شما مخاطبین را با اجزای اجاق گاز رومیزی آشنا می کنیم.

گاز های رومیزی موجود در بازار دارای انواع متنوع به صورت شیشه ای و استیل می باشد که دارای قطعات ظریف و فانتزی است.برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنیدبهترین نصب و تعمیر آبگرمکن رشت

اجزای اجاق گاز رومیزی 

1-لگنی

2-لوله های فلزی انتقال گاز

3-بوبین

4-چینی فندک

5-ترانس جرقه زن

6-شیرها

7-میکروسوئیچ

8-شیشه یا استیل روی گاز

انواع گاز رومیزی

1-استیل

2-شیشه ای

3-استیل و شیشه

4-لعابی

تعمیر اجاق گاز در رشت

گاز رومیزی را می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد از نظر جنس صفحه،توان و قدرت،داخلی یا خارجی بودن باید برای اینکه به درک درستی برسیم هر یک مدل ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

محاسن و معایب اجاق گاز رومیزی

1-دوام اجاق گازشیشه ای با استیل یکی هست

2-مدل استیل بیشتر تمیز می ماند

3-شیشه ای لکه غذا سریع دیده می شود

4-توان حرارتی هر کدام خوب هست

5-بهترین نوع گاز رومیزی بوش آلمان می باشد

لگنی

سینی زیر گاز رومیزی را لگنی می نامند.که در واقع قطعات دیگر گاز روی آن قرار می گیرد و سایر اتصالات و قطعات آن توسط بست های مخصوص داخل سینی قرار می گیرد.

تعمیر اجاق گاژ رشت

لوله های فلزی گاز

لوله های باریک آلومینومی هستند که توسط گاز کپسولی یا شهری به شیر ها و شعله ها می رسند، این لوله های آلومینومی تحت زاویه های خاصی خم خورده تا به شیر های مصرف اتصال پیدا کند.

برای به دست آوردن اطلاعات به سایت تخصصی زیر رجوع کنید https://sakhtemanonline.com/category/mechanical-installations-articles/

Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 4.6]
برگشت به بالا