رفتن به محتوای اصلی

تاسیسات ساختمانی شمال

09119306636
مرکز نصب رادیاتور در رشت و گیلان

مرکز نصب رادیاتور در رشت و گیلان

سپاس از نظرات شما در تاسیسات شمال سرویس رشت

مرکز نصب رادیاتور در رشت و گیلان

مرکز نصب رادیاتور در رشت و گیلان از فعالیت های متداول شمال سرویس می باشد. افرادی که در این گروه فعالیت می کنند همگی دارای مهارت و از تجربه بالایی برخوردار هستند.در صورت نیاز با خدمات شمال سرویس تماس گرفته تا ابتدا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما دوستان عزیز ارائه داده و سپس اقدام به نصب رادیاتور و موارد دیگر بنمایید.برای خواندن مطالب بیشتر می توانید به لینک مقابل رجوع کنید تعمیر پکیج بوتان در رشت

مراحل نصب رادیاتور 

نصب رادیاتور در رشت به طور کلی برای این که عمل گردش هوا در اتاق بهتر صورت گیرد و تمامی قسمت ها گرم بماند باید رادیاتورها بر روی دیوار خارجی در زیر پنجره ها و یا در کنار درهای خروجی نصب گردند.

 

ویژگی رادیاتور آلومنیومی

دارای دو پوشش رنگ با کیفیت و دوام بالا

سهولت و سرعت نصب

تنوع در مدل و تعداد پره ها

قابلیت اضافه و کم کردن پره ها

طراحی مدرن و جذاب

قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایش

ویژگی رادیاتورهای پنلی فولادی

قیمت مناسب

ساخت ساده

تولید حرارت بالا

مناسب با هر دکوراسیون

روش های نصب رادیاتور در رشت

نصب رادیاتور در رشت با توجه به مهارت و تجربه استاد کاران به شکل های مختلفی اجرا می شود همه روش هایی که افراد برای نصب استفاده می کنند اگر نتیجه قابل قبولی در عمل داشته باشند مناسب است اما تنها نکته ای که به آن باید توجه داشت رادیاتور از پهلو و از مقابل تراز باشد.

رادیاتور چیست

دستگاه های پخش کنننده گرما مثل رادیاتور وسایلی هستند که از آنها برای جبران تلفات حرارتی ساختمان و گرم نگه داشتن محل مورد نظر استفاده می شود.در این دستگاه ها سیال گرم (آب گرم،آب داغ و یا بخار) جریان داشته،گرمای خود را از طریق سطح تبادل کننده حرارت،به محیط منتقل می کند.

انواع رادیاتور

1_رادیاتورهای فولادی

2_رادیاتور آلومینیومی

3_رادیاتور پنلی

شیر رادیاتور

برای قطع جریان و یا کنترل مقدار جریان آب در رادیاتور،سر راه ورود آب گرم به رادیاتور،شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد.شیر رادیاتور در حقیقت یک نوع شیر کف فلزی زاویه ای است.یک طرف این شیر حالت مهره ماسوره ای دارد که به رادیاتور متصل می گردد و طرف دیگر آن که از داخل به صورت دنده است به لوله ورود آب گرم وصل می شود.

کنوکتور چیست

کنکتور از یک یا چند لوله پره دار که در داخل محفظه ای قرار گرفته اند،تشکیل شده است.این دسنگاه در اندازه های مختلفی از نظر طول،ارتفاع و پهنا ساخته می شود.

انواع کنوکتور

1_روکار

2_توکار

رادیاتور های آلومینیومی و ساختمان آنها

رادیاتور های آلومینیومی نیز به صورت پره ای از جنس آلومینیوم تولید و معمولا در قطعات 5،7 و 10 پره به بازار عرضه می شوند.لبه کلکتور بالا و پایین این رادیاتور ها در یک طرف از داخل رزوه راست گرد و در طرف دیگر رزوه چپ گرد می شود.

برای به دست آوردن اطلاعات به سایت تخصصی زیر رجوع کنید https://sakhtemanonline.com/category/mechanical-installations-articles/

 

 

 

Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 5]
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.8 (5 رای)
برگشت به بالا